Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Story: Exam's Coming!



Assalamualaikum and hi people!

                        How are you guys? ◕‿◕ Fine? Kalau tak sihat tu rajinkanlah diri makan ubat ye! Aku sihat je ni! Time hujan ni tiba tiba masuk idea nak update.Takde apa sangat,cuma nak cerita keadaan aku sepanjang tahun 2013 ni.Dah masuk bulan Mac dah kan? 3.3.2013. Awesome date ^^ So,next week on Monday bersamaan 11 Mac 2013,bermula lah pertempuran kali pertama di sekolah untuk tingkatan 4.Yeah baby! Aku jawab ujian bukan subjek macam dulu lagi,physics,chemist,add maths and so on.New chapter,new things to learn.Arghhh,umph stressful.Pressure kot.Lahaii,maklum lah baru je berjinak dengan subjek baru kan.Lagi lagi tahun ni Sejarah cikgu pulak cuti bersalin.Allah,bantulah aku nak jawab periksa macam mana ni! Hmm,aku dah lah tak reti sangat nak belajar sendiri.Takpelah,nanti aku check internet sendiri *suara sedih* But,one day before the examination day,10th of March 2013,akan genap 4 bulan dengan panda mokmok ;3 Dah lah malas nak setadiyyyyyy,,adoi.Apa apalah,wish me luck guys! Wacha wacha~ ! lol,haha.Byee ^^

Kalau aku ada fail exam, tolong urat otakku~

Attention seeker on blog pulak kan ;p wahaha :B