Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Alhamdulillah,dah 1000 followers !


Assalamualaikum and hi people!

               Dah lamaaaa tak update entri,so sementara ada masa ni aku share jelah yang mana mana aku ingat,perlu semua. Tapi.............. rasa macam malas pun ada,sebab tengah dalam mood bercuti,tangan pun dah mcam orang sakit parkinson nak taip atas keyboard ni,dah mcm berabad tak menyentuh laptop katanyaaa.. Ni nak share dengan korang,berita baik bagi aku lah. Alhamdulillah,blog aku dah cecah 1000+ followers. Bukannya nak hebohkan benda sekecil ni,alaa dah ramai bloggers capai 1000+ lagi lagi ada yang beribu ribu kan. Cuma nak share sikit lah pasal ni,sooooo.... haaaa nak cakap apa lagi ni eh? Pepetang ni kering idea nak tulis apa. Haaa apa apapun, aku akan review followers yang ke-1000 ni sebab sudi follow hamba. Sekiann,wassalamualaikum. Happy Holidayyy! 

P/S: Kalau aku rajin nak menaip nnti aku update lagi ye. Share pasal vacation dekat Perak nanti ^^