Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Awesome Speed Blogwalking!! Kau hado?

           


Assalamualaikum and and hi people! 

             
            Kembali lagi diriku disini,semenjak entri entri yang aku post mendapat beberapa komen dan kata kata galakan serta sokongan daripada kawan kawan blogger lain atau kakak kakak sekaliann~ Siapa yang perasan diri dia tu yang aku mention,sila lah perasankan diri anda kerana memang sebenarnya anda pembakar semangat saya,kahkah ayat megah je! Hajiman, cheommal kamsanghamnida unnies! *translate sendiri :p* Siapa yang ada komen dekat entri entri aku sebelum ni,terima kasih ye banyak banyak. Terharuuu itewww :'3 No,serious,tak gurau ni. Terima kasih sebab beri galakan,aku/saya/ayna ada reply komen korang/kakak etc sekalian dekat comment box tu tapi confirm lah anda tidak perasan akannya. So,salah satu sebab aku update lagi ni,sebab nak cakap Terima kasih tidak terhingga ye! May Allah bless you :D Freetime aku malam ni sambil tengok running man animal kingdom yo! walaupun dah tengok dalam kshow.net tu aku tak pernah jemu lagipun tv bebesor tu feeling sikit nak tengok. 
               Ni nak khabarkan pada kamu kamu semua,aku baru je habis buat speed blogwalking *tajuk tu je ada dalam kepala,tapi tambah awesome sikit biar nampak daebakk!* Ada yang tinggalkan link link and inform yang mereka dah follow dekat cbox.Biarlah hanya ayat je,atau memang betul follow *hanya Allah yang tahu* Aku akan balas jugak kunjungan,kira ada tinggal jejak tu nampak berusaha nak singgah blog hamba yang serba kekurangan ni.Tapi,siapa yang tinggalkan jejak dekat cbox tu aku akan balas besok,InsyaAllah. Harini aku blogwalking dekat segmen/giveaway yang aku join sebab ada jugak blogwalking dalam blog aku dari situ.Sebenarnya,dari hari aku tkde cbox lagi ada yang comment,so aku dahulukan mereka dulu lah ye? First come,first serve.lol lol *via gary gary* Nak tidoq! Penat jawab exam....... *buffering* ... haaa,exam sejarah paper 2 and 1.Maaf,kepala blank terus balik dari sekolah. Besok cuuuti! Isnin examm fizik,kyakkkk. *crying* Babaiiiii *flying kiss*