Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Following dah melebihi 300+ ! Kena UNFOLLOW!!




Assalamualaikum and hello dearest!
               
                 Well,aku buat rutin biasa bila sign in blog iaitu join segmen and whatsoever yang berkaitan dan menarik hati dan juga mataku ini.Akan tetapi,timbul masalah yang takpernah dihadapi dan aku buntu terus.Keluar pop-up warning tulis 'YOU HAVE FOLLOWED OVER 300+ BLOGS....' Lebih kurang macam tu lah ayat dia,belakang sekali dia kata manage blog untuk diunfollow. Macam mana nak unfollow,masalahnya majoriti blog yang aku follow dari giveaways yang aku join kesemuanyaaa :'( Macam mana ni? Apakah perlu wujud blog yang baru yang hanya special for giveaways dan sebagainya? Bukannya taknak buat tapi leceh nanti macam macam nak kena edit balik. Dahlah malas nak ada banyak banyak blog ni,kalau blogshop can ah jugak.Alaaaaaaaaaa,korang tak pernah kena ke? Macam mana nak buat ni :'c Rasanya kena unfollow blog masa mula mula blogging dulu lah ni? Hmmm,maafkan aku kalau ada unfollow korang tau? Terpaksaaa :'(