Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Trafik jam!! Sesakk! Sesakk!

Assalamualaikum,well hellooooo!

                   

*SEBELUM BACA,AINA NAK TANYA. LAGU DALAM BLOG NI OKAY TAK? KE MENYESAKKAN JIWA ANDA?*

Leganya harini dah lepas paper maths,exam belum habis lagi.eheh.Hah,ni nak habaq mai.Tadi aku tengah blogwalking banyaaak blog sebab kebetulan aku join segmen review percuma tu.Penat dah menekan button follow each blog.Ada yang takde followers gadget tu,ada follow button versi tmblr punya tu,yang dekat ataaaaas belah kanan ke kiri tu.Nampak tak aku gagahkan diri untuk follow korang dalam apa jua cara? wkwkwk,ayat nak kasi terharu punya pasal :p Lepastu,ada beberapa blog yang aku taknak mention bukan je dari segmen tu,banyak lagi blog aku bw.Tahu tak bila kita tekan followers gadget lepastu ada apa nama dia,verification code eh? Adoii,sesak pulak nak memerah otak fikir code tu,asyik tukar code lain sebab malas nak tengok yang susah susah.Masa comment tu biasalah,ada yang letak jugak nak verify apa tah. I am a human people,Im not a robot ~ lol lol *via gary oppa* Overall,aku puas hati blogwalking dekat semua blog,walaupun ada yang jam sikit nak sambung balik wayar nak selesaikan code tu.Dah lah tadi exam mathematics. Serabut kepala ni dari semalam sebab macam macam lah! Mesti pernah rasa stress tapi taktahu apa sebabnya kan? Mesti korang pernah ada kan? Kalau tak pernah kena tuuu,maksudnya aku bukan human lah?! :O lol lol *again* Annyeonggg