Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Beto Kusyairy pernah menjadi Maskot Along

Assalamualaikum and hello people :)


         Siapa kenal Beto Kusyairy? Mestilah kenal dengan hero filem Istanbul Aku Datang yang semakin popular sekarang. Meskipun dia semakin dikenali ramai tetapi ramai tidak tahu yang dia sudah terlibat dalam bidang produksi sejak akhir tahun 1990-an lagi.Mungkin kerana wajahnya tidak terpapar di kaca televisyen tetapi Beto pernah menyarung maskot rancangan kanak-kanak yang dulunya popular,Along sejak tahun 1999 hingga tahun 2003.
"Ramai yang bertanya saya soalan itu tapi saya tak jawab.Saya anggap itu pengalaman yang manis sampai hari ini.Bukan senang nak pakai kostum berkenaan sebab didalamnya memang panas.Saya tak malu mengaku tentang perkara berkenaan sebab itu adalah pengalaman.Kalau tidak bermula dari situ,tak mungkin saya mampu bertahan sampai hari ini,"katanya sambil ketawa.

Baca selebihnya di SINI

Mesti semua tak sangka kan? Tapi yang bagusnya Beto tak malu nak mengaku,mungkin kalau sesetengah artis tak suka nak ingat benda macam ni.Ketabahan Beto menahan panas yang teramat ketika menyarung maskot Along sampai ke hari ini sudah menjadi artis yang semakin popular dan digilai ramai. Usaha itu tangga kejayaan kan ;)