Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

CAMPING SEKOLAH.

Assalamualaikum and hello people,


      So,pada pagi indah Sabtu ni aku nak update sikit apa yang jadi this whole week.Mengantuk masih tak hilang lagi ni,on call dengan sayang sampai pukul 2 pagi.wuwuuu,dah lama enggak begitu sejak phone dia rosak,hehe *_* Emmm,ni nak bagitahu  anda anda yang selalu berkunjung ke blog saya,mulai esok sampai Selasa,25.06.2013 saya takkan masuk langsung blog ni atas sebab pergi camping anjuran kaunseling sekolah. First time weh ikut camp sekolah,ni pun sebab kawan yang beria ria ajak.Takpelah,ku rela meredah pacat dan sebagainya. Tapi ada beberapa barang yang aku tak ada sekarang,barang yang saaaangaaaaat penting dalam camping iaitu sportshoes.yes yes,dah lama sangat bersara jogging ni sampai sportshoes pun takdok! Alahaiii,harini nak kena pergi beli,alaa yang murah murah jelah tapi selesa pakai.Aku bukannya athlete pun :p Lagi satu,nak kena pergi beli tudung sekolah hitam lagi satu,yang lama tu adui,lembut sangat kain dia.Lari sikit je kedepan kedepan -.- Then,nak beli long sleeve tshirt warna gelap pulak,rasa macam nak beli dekat pasar tau sebenarnya,hahahah.Seriously.. Korang rasa beg apa yang aku patut bawak? Sebab dari kelmarin duk fikir.Selain beg camping tu,sebab rumah aku mana ada beg camping tu.Cadangan cadangan? Really need your comment at least one,isk isk.. kebuntuannnn