Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Diary: Bloggers yang tinggalkan jejak haritu!

Ini Kim Soo Hyun,my new prince and another princes.hehe. Eh Soo Hyun oppa,say annyeong to readers :*
Assalamualaikum and hello people.
   
           So students,how was your day at school? Fun huh? Me? Uhm,yeah but ada new student from 4sc3 dan bukan dalam kelas aku,belum kenal sudah dilabel kembar,phew apakah? Lagi satu,tahu tahu je nak buat aku takde mood,sakat nak pergi jumpa budak baru lah.Ish,dah lah frust dengan result,dia pulak menyakat kita. But,abaikan sahaja perkara itu.let it be let it be,aku settle nanti.kahkah. Ini cuma entri memohon maaf sebab dari cuti sekolah 2 minggu lepas aku tak berkesempatan nak membalas jejak para blogger yang rajin mengunjungi blog aku.well,yeah sayang kawan kawan maya saya ni :) Maaf ye sebab Aina dah laaaama tak blogwalking ke blog-blog korang kan.Jadi,alang alang ada masa terluang ni aku akan beri maklum balas mana yang sempat. Nantikannya :p

P/S: Short entry.heheh,nothing much here.but thanks for reading :)