Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Diary: Dear STUDENTS.




Assalamualaikum and hi people! 
         
         Entri yang akan ku taipkan hari ini,untuk mengisi waktu senggangku adalah berkaitan dengan STUDENTS.Ye betul betul,memang khas untuk budak sekolah.Tapi kalau mahasiswa dan mahasiswi pun terlibat taktahu lah aku. Sebagaimana yang diketahui,hari esok bermulalah aktiviti harian yang memenatkan bagi para pelajar termasuk aku.Ah,tidak tidak.Tak puas lagi aku nak bermalasan atas katil *jap ni dah kenapa macam buat karangan je ni?* Alaa biarlah,bukan selalu berbahasa puitis sebegini,kuikui. Cuti 2 minggu bersamaan 14 hari. 336 jam,20160 minit dan 1209600 saat macam memandu Ferrari je.ceh,ayat,muntah korang baca ni.wkwkwk

        Entri cuti sekolah yang aku janjikan tu terpaksa dilupakan macam tu jelah sebab sibuk sangat dengan holiday lah itu lah ini lah.Lagipun,mana nak dapat wifi dekat Swiss Garden tu,kalau nak pun pergi lobby walaupun dekat tapi malas lah.Dah nak sekolah ni,maksud aku besok okay BESOK,mestilah takde feel nak cerita pasal aktiviti aku masa cuti sekolah.Tapi hakikatnya,takde apa sangat yang aku buat.Holiday tu jelah,balik kampung semua. Yeah,such a pathetic... Tak macam sesetengah yang bercuti sakan,kalau cuti dengan family memang stress,bosan,annoying.Mungkin hormon remaja barangkali? Iye iye,begitu lah gamaknya. Okaylah,malam ni nak mula tengok timetable kelas yang entah kemana terbangnya,harus kerah tenaga untuk mencari jua.Buku-buku yang mula menghasilkan habuknya harus ku sentuh semula.Tapi percayalah,bila berhenti sekolah nanti mesti rindu sangat nak buat semua ni.eheh. Till then,

wassalamualaikum w.b.t :)

P/S: Aku rasa ayat gramatis dalam entri ni lagi megah dari esei exam bm haritu *sadlife*