Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

IZZUE ISLAM SELAMAT BERNIKAH BERSAMA AWIN NURIN

Assalamualaikum,hi hi people!

           Mesti ramai dah tahu kan hero drama Sebenarnya Saya Isteri Dia iaitu Izzue Islam atau nama sebenar Muhammad Izzul Islam Mazlan,23 tahun dah selamat bernikah dengan Awin Nurin,27 yang merupakan pengurusnya. Actually,aku nak update blog pasal ni semalam tapi tengah sibuk tengok SSID :3 Sebelum tu,jom cuci mata tengok gambar majlis pernikahan mereka yang berlangsung semalam 




Dan gambar-gambar majlis resepsi mereka yang berlangsung di Dewan Shah Alam,Selangor pada pukul 1 petang,2 Jun 2013. 

Izzue Islam & Awin Nurin-23

Izzue Islam & Awin Nurin-32

Izzue Islam & Awin Nurin-67

Yeayy,Izzue Islam dah kahwin! Jadi,fangirls di luar sana termasuk lah aku pendam jelah ye.Heheh :)

Tapi tak baik lah kata isteri Izzue Islam macam macam. Dah itu yang Izzue nak,biarkan lah. Jodoh mereka dah tertulis macam tu. Frust frust jugak,jangan lah kecilkan hati isteri dia eh? ^^ 
Aku frust jugak,tapi cinta hati aku ada. Izzue tu crush lama je.hahahah :p 

P/S: Credit pictures to OHBULAN!