Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Hiatus. Laziness


Assalamualaikum w.b.t,

             Maaf sebab terlalu lama tinggalkan dunia menaip dan geng bloggers semua. Maaf tak terkira. Setiap manusia mesti nak masa bersendiri walau sekejap daripada alam maya kecuali dunia twitter,sebab ia teman aku setiap hari,takboleh biarkan. hehe. Tapi rasa ada yang kosong bila tak ketakektuk dekat papan kekunci sambil imbau apa aku lalui,buat pada sesuatu hari. Jadi,aku kembali tapi mungkin tak selalu lah. Apa kau fikir?
Ye, peperangan terakhir aku sebelum menemui tahun yang baru. Peperiksaan akhir tahun yang menilai tahap prestasi aku selama bergelar pelajar tingkatan 4. Ha ha,banyak sangat kerenah melampau aku disekolah. Betul aku cakap. Aku tak tipu. Apa kau rasa aku buat?
Aku pun sudah mula risau apa lah markah prestasi aku,tapi
Hei,aku bukan teruk pun. Cuma yelah,macam kau tkpernah buat pulak kan. Eleh eleh :p
Semua ada sikap malas dalam diri,bila cikgu kata "Okay,bukak buku karangan. Harini ...." 
Mesti ada bacteria malas yang mula detect perkataan 'bukak buku',dan mula menjalar seluruh tubuh.
Dushdush,weeee,malas melanda diri.
Tapi,jangan hanya menilai sesuatu dari luaran eh. Semalam aku berjaya lawan malas ni. Yes yes!
Hehe,alhamdulillah,aku dah cover subjek Akaun sampai lejar. Tidur lewat malam. Yelah,nak jawab exam pakai apa? Otak lah,minda yang cerdas. Minda yang berfungsi nak meneroka segala ilmu yang dah dicurah.
InsyaAllah,aku akan cuba yang terbaik. Sikap matang harus ada mulai umur sekarang,walaupun baru setahun jagung yang mengenal dugaan dunia yang baru sezarah kuman. Aku dah ada perasaan sebenar nak majukan diri demi masa depan. Aku,dia,kawan-kawan dah janji nak majukan diri lebih kehadapan,biar dunia didalam genggaman,tak ada yang mustahil. Bukan tu juga,aku,dia dan kawan-kawan juga dah janji kami akan berusaha menolak kesesatan daripada mengganggu keimanan kepada Allah. Nak senang dikata,lebihkan ilmu dunia dan akhirat sama rata. 

Hasta entonces. Adiós