Owner Post Them Follow Dashboard




Bonjour❀


Assalamualaikum w.b.t.Hello.
Welcome.Share my thoughts here ♌
Follow me.Gamsahamnida ❣

TABUNG MAYA❣

Speak here❀

✶HOVER ME!✶
NO HARSH WORDS.RESPECT.CLICK WORD HOVER ME


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Hala tuju

   Assalamualaikum.




Bismillahirrahmanirrahim

Okay,kita mula dengan ayat yang sinonim macam entri lain. Anda sihat,sebagainya.Maklum semua,berapa bulan aku tak menaip dengan fefeeling perasaan sumbat earphone kedengaran lagu piano instrumental. Ahh,macam mana lagu boleh menafsirkan perasaan? Macam mana sebuah lagu tu boleh timbulkan perasaan asing,macam dia seakan akan tahu,faham perasaan yang dalam. wah wah,skema pulak ayat.kui *tutupmuka* Pernah aku fikir,bukan. selalu fikirkan sesuatu yang aku akan tempuh nanti. Tak lama. Hanya menunggu untuk rasakan saat tu. Otherwise,sebagai seorang pelajar menengah atas. Umur pun akan menginjak 17 tahun bulan depan merangkap tahun baru. Angka 17 tu akan meninggalkan sekolah. Sekolah yang banyak mengaitkan pelbagai benda dalam diri seorang remaja. Semua benda yang pernah dilalui oleh seorang pelajar. Aku dah mula berat hati untuk tanggalkan baju sekolah kain warna biru,baju kurung jenama Canggih putih tu untuk selamanya. Eh,aku baru setahun lagi nak tamatkan zaman tu. Aku dah tetapkan hati yang lemah pada visi misi ni. Daripada visi misi sekolah tak ingat,so aku harapkan visi misi diri sendiri ni akan kekal melekat dalam hati supaya tk terpesong niat. Aku mula risau bila dah menginjak umur yang sudah mula matang. Tamat sekolah aku nak buat apa? Apa aku akan buat bergantung pada result aku nanti. Aku nak pergi mana lepastu? Dah tetap ke pendirian aku nak melangkah ke mana? Sepanjang masa aku fikir. Oh,aku tahu. aku dah kenal otak aku macam mana. Selama 16 tahun aku hidup dengan otak ni,aku tk kenal 'dia' jenis macam mana.hala kemana. Aku faham sekarang. Aku dah tahu. Aku tahu mana hala aku. Aku akan capai. InsyaAllah.

Wassalamualaikum.